Äntligen helg

0kommentarer

Idag vid tre så tog jag äntligen helg. Slängde mig på cykeln och cyklade till biblioteket och lämnade några böcker och lånade några nya. Sen vidare till skolan för att hämta de spöklika barnen som har haft Halloweendisco på fritids idag. Sminkade och ute i regnet och lekte. Ni kan ju bara gissa hur de såg ut.
 
Tyvärr blev det inga kort eftersom sminket åkte av direkt vi kom hem och löparskorna åkte på. Vi drog upp till Sisu för en träningsrunda. Jag har tyvärr hållit uppe alldeles för länge med löpträningen men hoppas nu på att komma igång igen. 
 
Barnen fick springa 1,1 kilometer och jag tog 2,5. De var riktigt duktiga. Ingen klagan var det. Så detta får vi göra fler gånger tillsammans.
 
 
 
Sen hem och lagade mat, skrev handlingslista och städade hela nedervåningen. Imorgon blir det lite handling sen blir det en lugn helg i nystädat hem med massa mys och pyssel. 
 
 
 
Nu kom maken hem med något nytt till mig! Något jag önskat mig lääänge. Under helgen ska ni få veta/se!
 
På återseende!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej