Jag är kär

0kommentarer

Jag har förälskat mig i Iittalas serie Essence. Så stilren och strikt. Passar mig perfekt. Rödvinsglas, vitvinsglas och champagneglas. 

Så nu min käre make vet du vad jag önskar mig. I alla möjliga former av presenter. Jul, födelsedagar, årsdagar eller bara för att. En serie från Iittala. Jag kanske kan få ett glas för varje år vi varit tillsammans (12), ett för varje år som förlovade (11), och ett för varje år jag varit din underbara fru (5)! 

Totalt 28 år! ;-P

28 glas är i alla fall tolv av varje i röd- och vitvinsglas. Och fyra champagneglas. Det räcker till nyår! Sen får du ge mig resten allt eftersom!

Och till dom nya glasen önskar jag mig ett nytt kök att ställa dom i. 

Det tyckte jag var en ganska rimlig önskan, några glas med tillbehör. 



Kommentera

Publiceras ej