Storvinst!

1kommentarer

Jag klev ut genom dörren, drog ett djupt andetag som fyllde mina lungor till bredden. Vände ansiktet mot skyn och kände solens strålar värma mitt ansikte. Vädret var på min sida. Jag styrde stegen mot bilen, lätt i sinnet!

Helt fantastiskt, en bubblande känsla letade sig upp i mitt bröst. Det kändes som om jag vunnit högsta vinsten. Eller ja, kanske inte högsta vinsten. Men närapå, och jag ska spendera den på bästa möjliga sätt. Inte slösa en massa eller spendera på onödiga ting. Utan förbruka den väl och investera i mig själv.

Jag pratar naturligtvis om SEMESTER!

Jag ska sova, spara ut naglarne, ha nagellack, sola, sitta på altan, dricka kaffe, läsa böcker, lyssna på ljudböcker, vara uppe sent, sova middag (om jag kan). Jag ska försöka att göra allt och inget. Bara NJUTA!

JIPPI!

1 kommentarer

Ida

28 Jun 2013 04:35

Fin du är, sôstra mi! Kommer och hälsar på sen när ni har kommit tillbaka från resan.

Kommentera

Publiceras ej