Städhjälpmedel

0kommentarer

Måste ju bara som tandhygienist slå ett extra slag för tandborsten.

Ett universalverktyg ;-P

Förutom att den fixar fina, rena tänder så är den det perfekta städhjälpmedlet. Jag använder tandborsten jättemycket i kampen på att överta mitt hem från smutsen och skiten. Jag borstar runt spisknapparna, jag sticker även upp den i toaletten där vattnet kommer när man spolar (äckligt va!?!), jag gör rent golvbrunnar, vattenlås, duschkabinen, runt spolknappen ovanpå toaletten. Den kan användas till all städning. Fantasin är det enda som sätter stopp.

Kan väl även tillägga att jag inte har den tandborsten jag borstar tänderna med. Om någon nu skulle sitta och fundera på det. Jag har ej heller samma tandborste till köket som till toaletten. Så ni kan tryggt fortfarande fika/äta hos mig.

Idag var det diskmaskinen som fick smaka på tandborsten. Helt otroligt vad äcklig en diskmaskin blir fort. Men det är väl intorkade matrester och annat som spills som sätter sig så fint i springor och hålor.

Kommentera

Publiceras ej