Lidingö 15 km

1kommentarer

Tjihoo!

Jag tog mig runt!

Dagen började med hotellfrukost. Därefter kruxet att ta sig ut till Lidingö. Köer, poliser, trafikstockning. Tänk att varje gång jag är i Stockholm så inser jag att jag inte är stadsmänniska.

Tiden blev knapp och när väl de andra kom med mitt startbevis så var det bara att springa igång benen. Fick springa till starten som låg 1,8 km bort. Bra uppvärmning, eller!? Det jobbig var bara att när vi väl var framme och sprang ut på gärdet då gick startskottet för vår grupp.

Jahapp! Då var det bara att fortsätta springa. Men det känns att man, de tre sista veckorna, varit förkyld med envis hosta.

Innan jag fick min förkylning var målet att försöka ta mig runt på under två timmar. Nu blev det inte riktigt så. Fick ta det lugnt i början för att öka sen. När känslan kom på att det här kommer jag att klara.

Tiden?!

2.13.40

1 kommentarer

Catarina

29 Sep 2012 23:53

Du är jätteduktig! Vilken tid du fick fast du varit sjuk. Jag är jätte imponerad :) Grattis till en bra tid!
Kram

Kommentera

Publiceras ej