Fyra år som fru

0kommentarer

Tänk vad tiden går.

För fyra år sedan lovade vi att älska varandra i nöd och lust. Vi för evigt. 

Du och jag, älskling!

Bröllopsdagen och dagarna innan och efter är ett minne för sig. Inget vanligt bröllop, ingen vanlig bröllopsresa. Inte som alla andra. Det är varken vårt bröllop eller vi. 

Vi har växt ihop till ett VI.

Vi reste till Henriks föräldrar som då bodde i Shanghai och där tillbringade vi många dagar. Vi reste till Peking, där gifte vi oss och spenderade några dagar till. Sen reste vi "hem" till Shanghai igen. Totalt tre veckor i Kina, helt oförglömliga veckor.

På bröllopsdagen "gifte" vi oss först på gammeldags kinesisk stil ;-P
(vi klädde ut oss och blev fotograferade)


Detta var även det första officiella kortet och beviset som sändes ut till släkt och vänner på att ett bröllop skett.


För fyra år sedan fick jag den efterlängtade ringen på mitt finger. Fick den av en av de viktigaste personerna i mitt liv. Tack för alla dessa år, Henrik!



Så till dig min älskade så vill jag bara spela denna låt!



Kommentera

Publiceras ej