Mycket vill ha mer...

0kommentarer

...fan vill ha fler och helvetet blir ALDRIG fullt!

Jag måste bara få avreagera mig. Har precis pratat med maken i telefonen och fick slänga ur mig lite aggressioner.
Jag har så svårt för egoism. Jag blir så förbannad när folk som skriker högst redan har handen full med "tillgångar".

Oftast tycker jag att de som kräver mest redan har en hel del serverat på silverfat. De har redan krävt att få ditten och datten serverat genom att bete sig obekvämt mot resten av omgivningen. Och när någon helt plötsligt sätter ner foten och ger dom ett "nej" så tar det hus i helvetet och de ska minsann visa hela världen att de SKA se till att få som de vill.

Helst pratar de vitt och brett om hur bra dom och deras familj är, att man skall vara medmänsklig och tänka på barn/människor i svåra situationer och fred och krig och samhällsinsatser, vattentillgångar och svält och ja allt som verkar så jäkla perfekt utåt, men så brister det så totalt inom hemmets fyra väggar.

Många verkar tro att "den som skriker högst får sin vilja igenom".

Men jag anser att "Den som skriker högst har mest att dölja!"

Kommentera

Publiceras ej