Mot tjejvättern

0kommentarer

Just nu känns det som om jag inte gör annat än jobbar och cyklar, cyklar och jobbar.

Och på lördag är det dags för cyklingen på allvar. Klockan 10.50 startar jag i Mottala för att ta mig fram de 10 mil som krävs, sen har jag tjejklassikern i min hand. Vill man följa mig och mina tider så kan man precis som vid tjejvasan sms:a för att få mellantider och målgångstid. Man får då skriva ett SMS med texten TJV 6809 (tjv=tjejvättern och 6809 är mitt startnummer) och skicka det till nummer 72456. Detta SMS kostar 30 kronor. Kravet är att telefonnumret är svenskt.

Har precis nu varit ut på en cykeltur i spöregn. Hoppas, hoppas att det inte regner på lördag i 10 mil för då blir det kallt. Har nu spolat av cykeln, satt skorna på torkning, kör träningskläderna i tvättmaskinen och har duschat. Ska snart krypa ner. Två dagar till ska det tränas. Imorgon och på onsdag. Sen skall cykeln fixas och allt skall packas. Vila torsdag och fredag, ladda mentalt och med lite extra kolhydrater och vatten. Och sova mycket.

Motala here I come!



Kommentera

Publiceras ej