Maskerad

0kommentarer

I helgen var vi bjudna på maskerad till Sköllersta hos en gammal klasskompis till mig från tandhygienistutbildningen. Hon och hennes man fyllde båda 30 år. Så det var kalas. Vi kände bara värdparet, inga andra. 

Men det gick över förväntan, tack vare att alla var utklädda.


Maken var utklädd som Elvis.


Skorna som maken bar på, eller var det skorna som bar på maken.... ;-P

Jag i egen hög person.


Och ja, jag ÄR tandhygienist...


Värdinnan med sin vän Stålmannen. Han kom privatklädd och rusade in på toa och bytte om, ungefär som Stålmannen, fast det fanns ingen telefonkiosk...


En man från Österrike eller Schweiz och värden för kvällen.


Det fanns även en kirurg på plats. Kändes tryggt.


En ängel och en hårdrockare.


En katt och en gudinna.


De två P:na. Punkare och Pirat.

Hade enormt roligt hela kvällen. Men jag var så fruktansvärt trött. Lyckades hålla mig vaken och hängde i ända till halv tre på natten. Sen blev det taxi hem till hotellet och jag störtade i säng. Sov som en stock.

Sen var det pris till bäste utklädnad.

Och den vann "The Grudge"

 

Kommentera

Publiceras ej