Många "måsten" och krav

0kommentarer

Har inte haft tid att uppdatera bloggen. Har haft fullt upp med att planera julfesten för Adam och Filippas skola då jag är klassmamma. Två möten på tre veckor och ihopsamling av lottvinster.

Jag har haft kurs med jobbet.
 
Middag med Privattandläkarna.

Middag med jobbet.

Dansavslutning med Filippa.

Mamma och pappa på besök.

Hälsoundersökning med Filippa.

Utvecklingssamtal med Adam.

Allt detta på två veckor.

I eftermiddag är det luciatåg med Adams scouter i missionskyrkan och på tisdag går julfesten för skolan av stapeln. Till råga på allt så är Henrik inte hemma på veckorna så jag har inte speciellt mycket avlastning. Känns som om veckan skulle ha några dagar till fast man fortfarande bara jobbade fyra.

Jag brukar tycka om att ha en del att göra, jag älskar att planera saker, skriva listor och organisera så jag lider inte. Men jag har inte tid med så mycket annat. Men på tisdag är allt avbockat och färdigt. Då ska bara julen inväntas.

Idag har vi tänt det andra ljuset och det är bara två veckor kvar till jul. Det går så fort!




Kommentera

Publiceras ej