nästa del av klassikern

0kommentarer

Ja, det närmar sig med stormsteg. Då jag skall ta mig igenom den andra delen av klassikern för tjejer. Nämligen att springa en mil. Lidingös tjejlopp går av stapeln på söndag den 25/9.

Hmmmm!!!!!

Hur många mil har jag då i min träning tillryggalagt?

Jo, hela fem :O kilometer!!!!

Det har funnits sååååå många bortförklaringar. Regn, sol, värme, kyla, tråkigt, jag hinner sedan....... 

Men hade jag simmat endast en kilometer i badhuset innan Vansbros tjejsim så ska jag väl även klara detta. Runt tar jag mig alltid. Men det blir kanske sist ;-P

Mitt mål är att ta mig runt på under en timme och 30 minuter. Inför tjejmilen i Stockholm förra året hade jag tränat i sex månader med en obehandlad astma och tog mig runt på en timme och 13 minuter. Så det vore lite skoj om jag kunde ta den tiden med Bricanyl i kroppen och två löpträningar bakom mig.

Jag meddelar resultatet när det är gjort

Men det är inte bristen på träning som gör mig mest nervös. Det är att vistas i Stockholm och köra bil i Stockholm. Jag gillar inte Stockholm, jag är Anti-Stockholmare. Tur jag har min Lina med mig!



Min starttid är 14.10 på söndag. Pirr i magen redan nu!

Kommentera

Publiceras ej