I väntans tider!

1kommentarer

IGÅR!

Träffade jag en tandläkare i Forshaga för att presentera mig, lämna referenser och göra ett gott intryck ;-P

En timme var jag hos henne på hennes klinik och diskuterade mina för och nackdelar. Hur jag ser på framtiden och hur jag skulle se på att jobba hos henne.

Jag var sååååååå nervös innan jag kom dit, men under hela timmen där kändes allt TOPPEN! Jag kunde svara på alla frågor och det kändes verkligen som en trevlig tandläkare.

Även tandläkaren var positiv och skulle nu resa bort men vara hemma igen den 3:e oktober och den veckan skulle jag få ett svar om jag får jobbet eller ej.

Ett plus för mig är att tjänsten ligger inte ute, hon söker alltså ingen tandhygienist aktivt, så jag är den enda som sökt platsen just nu, den finns i Forshaga och det blir ingen pendling.

Ett minus är att det är halvtid, men till en början tror jag inte att jag behöver mer. Tänk vad slut och trött man skall vara när man är ny och allt hänger på mig. Tidigare har jag alltid haft handledare att stödja mig mot. Behöver nog halvtid hemma för att smälta och bearbeta alla nya intryck.

Ja nu får man gå i "väntans" tider i lite över en vecka.

HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS!!!!!

1 kommentarer

Terese

28 Sep 2011 11:10

Då håller jag tummarna stenhårt för att du får jobbet, vore ju perfekt för dig!



Kram

Kommentera

Publiceras ej