Ny på jobbet

0kommentarer

Oj, oj, oj!

Ja nog är man ny på jobbet.

Gjorde ett fel i länken till försäkringskassan med det rättades till.

Blev så sen att jag missade fikat med vad gör väl det. (minskade kanske någon gram i vikt) ;-P

Visste inte att jag skulle signera tandvårdsmaterial. Men fick det klappat och klart och sålde finfina tandborstar.

Gjorde en anamnes fel och ville radera, lyckade låsa hela journalsystemet. Löste sig efter att jag ringt support och de "tog över datorn" och rättade till det som slarvmajja havererat.

Fick inte kortterminalen att fungera, den ville bara "köp medges ej!" Men fick betalt till slut.

Blev såååå stressad att jag på min sista patient började att göra PTR (professionell tandrengöring) innan jag utfört scaling (skrapat bort tandsten). Men även där korrigerade jag felet och gjorde om och gjorde rätt.

Förutom det har jag gjort en KANONDAG på nya jobbet!



Nu ska jag SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅVVVVVAAAAAA!

Kommentera

Publiceras ej