Fullt ös!

0kommentarer

På torsdagen var jag med Filippa en dag på dagis och på fredag var jag med Adam en dag på skolan.

Gäller att passa på för får jag jobb sen så lär det dröja innan jag kan följa med! Men även att passa på så länge man får, snart vill de väl inte veta av en förälder i skolan.


På lördagen var det ridning på chemat och sen var vi bjudna på lunch hos Elin. Kvällen hemma spenderades med bara mys för mig och barnen då Henrik drog ut på "killkväll" (läs gubbkväll). Söndag var det dans för Filippa. Med från dansen följde en kompis. Sen på eftermiddagen drog vi till badhuset för lite lek eftersom maken hade bevisat att han är gubbe och inte alls lika pigg dagen efter...... ;-P

Kom hem från badhuset halv sju på kvällen. Lagade mat och åt middag, fixade barnen i säng och sedan tapetserade vi en vägg i hemmabion. Jag längtar så tills det rummet blir klart. Dels för att kunna se på film och tv vilket vi inte gjort på flera månader. Men även för att i hallen ovanför trappen står soffa, element och all annan skit och i badrummet uppe står alla stereosaker.

Men snart, mycket snart är det klart!

Kommentera

Publiceras ej