En dag i höstsolen

0kommentarer

Tog med oss morötter och knäckebröd i en påse. Varsitt äpple i handen och drog ut på promenad mot hästhagarna för att mata hästarna.

En sysselsättning Filippa skulle kunna utföra dagligen ;-P


Prinsessa som hon är skulle hon absolut ha högklackat till hästhagen. Snäll mamma låter det gå för sig. Inte jag som får ont i fötterna!


Hmm! De mest lämpade skorna till att gå till hästhagen i!?!?!?!



Hur kan man......



...göra annat...



... än att ÄLSKA HÖSTEN!


Nä men, sa hästen. Här kommer mina kompisar med en påse full i namnam!


Gräset ÄR grönare på andra sidan!


Vilka är ni? Gömmer mig bakom min mamma ett tag!



Hmmm. Lite knäckebröd trollade bort rädslan.


Kan jag få sista knäckebrödet!?!?!???

   
HÖST      HÖST      HÖST      HÖST      HÖST      HÖST!!!!!!!!!!


En mysig bild på Lippan med solen som syns genom enen!



God natt!

Nu ska jag krypa ner för att vakna upp till min sista dag som arbetslös. Känns som vind i seglen just nu!

Kommentera

Publiceras ej