Trött, trött, trött....

1kommentarer

.... på att vara sjuk. Klämde i mig värktabletter i hopp om att huvudvärken skulle lätta och gick och la mig. Men hela natten har det pulserat i huvudet på mig. Har inte knappt sovit för smärtan.
Hörseln är fortfarande väck. Lock i öronen i över en vecka nu. När ska man få höra normalt igen?!?!?! Drygt att vara sjuk men ändå inte. Jag har ingen feber och ingen sjukdomskänsla i kroppen. Barar dålig hörsel och spränghuvudvärk. Enormt uttröttande är det!
Nu är det dags att dra till jobbet. Inte direkt motiverad till det idag. Men det blir nog bra när jag väl är där. Så himla roligt att jobba!
Efter jobbet blir det till att brassa iväg till staden för att få en massa uträttat. Bocka av från listan är det som gäller!
Kan inte hjälpa det, men nu längtar jag till vintern!

1 kommentarer

Sara

15 Nov 2011 23:25

Krya på dig! Hoppas du snart mår bättre!

Kommentera

Publiceras ej