Frågor

0kommentarer

Höger eller Vänster hänt? Högerhänt .

Trött eller pigg? Just nu, pigg.

Fisk eller badkruka? Är en badkruka. Oftast för kallt. och utomlands är det massa kryp i vatten. Lite rädd för vatten.

Morgon eller nattmänniska? Natt, tyvärr. Jag funkar bäst från kl 21.00 och framåt när det gäller att plugga.

Spara eller slösa? Beror helt på.

Favoritgodis? Choklad i alla mängder

Kaffe eller Te? Kaffe!


Något du inte äter?
Oj, jag äter nog det mesta. Gillar inte levergryta.

Tv eller promenad? Promenad i så fall. Kollar aldrig på TV. För mycket reklam.


Musik just nu?
Katie Melua

Kläder just nu? Mjukisbyxor, linne och strumpor.


Vilken tidepok skulle du helst villja leva i?
Jag gillar nog bäst där jag befinner mig nu!

Saft eller Alkohol? Både och. Det beror på tillfället.

Hur många kuddar sover du med? Två gärna tre. En under huvudet, en mellan knäna och en som jag kramar om.

Favorit väder? En fin höstdag. Frost på morgonen, luften är frisk och hög och alla vackra färger.

Spelar du något instrument? Piano mycket, Gitarr har jag återupptagit men kan inte mycket och blockflöjt ibland när andan faller på.

Om du fick ta med dig tre saker till en öde ö...? Iphonen (för att hålla kontakten så länge batteriet räcker) ett överlevnads-kit och
en trave böcker.

Tror du på liv på andra planeter? Ja, universum är ju oändligt. Men kanske inte gröna gubbar.

Kommer du ihåg din första kärlek? Ja.

Älskar du honom/henne fortfarande? Näpp.

Har du några homosexuella vänner? Nej. Inte som jag vet!

Tror du på mirakel? Det beror väl på vad det handlar om. Mina barn är mina mirakel.

Tror du att det är möjligt att vara trogen till ens partner i hela livet? Absolut, det handlar bara om viljan och att vara stark när man tvivlar.

Har du ett förhållande med någon nu? Ja, Henrik.

Om ja, är det seriöst? Absolut. För sent att vara oseriös nu.

Ser du dig själv som tolerant emot andra? Ja. Men reta mig inte.

Ser du kärleken i universum som ett misstag? Nej!? Vilken fråga?

Hur många barn vill du ha när du blir stor? Jag har två och det räcker.

Snarkar du? YES, absolut. Även när jag är vaken och tittar på film påstår mina närmaste!?!

Är du kittlig? Inte direkt. Det gör snarare ont.

Stjärntecken? Vattuman

Är du rädd för insekter? Nej inte direkt. Men i Afrika duckade jag för dom i alla fall.

Vilken insekt är läskigast? Fästingen. Den kan man bli så sjuk av.

Största svaghet? Långsint.

Om du fick välja en superkraft vilken skulle det vara? Läsa andras tankar.

Chips, morötter, eller godis? Godis om det är choklad. Annars morötter.

Tänker du någongång tatuera eller pierca dig? Har haft en piercing i navlen, men inte längre.


Stökigt eller städat?
Städat.

Skriver du dagbok? Ja. På sätt och vis. Skriver ner mycket i bloggen. Men ingen pappersupplaga.

Gungar du på stolen? Nej, det håller dom inte för.

Skulle du någonsin våga hoppa bungyjump? Nä varför skulle jag. Jag gillar att ha båda fötterna på jorden. Jag skulle hellre hoppa fallskärm.

Är du rädd för blod? Nej, ser det alldeles för ofta i mitt nuvarande yrke och mitt kommande.

Saltar du din mat ofta? Nja. Men det händer.

Gillar du att sjunga? När jag är själv hemma. Det är ingen som vill höra mig. Tro mig, haha.

Gillar du att sola? Nej inte direkt. Är känslig för värmen.

Anser du dig själv vara stark? Ja. Jag är ingen spä-fis!

Vad gör du om du får hicka? Står ut.

Röker, snusar eller knarkar du? Nej.

Hur många syskon har du? 2

Sminkar du dig till vardags? Fem av sju dagar kanske.

Favorit Tv serie? Tittar inte på TV. Däremot på internetkanalerna ibland. Det jag följer nu är Total Blackout. Jag skrattar så jag gråter varje avsnitt jag ser.

Favorit Data spel? Sims 3 såklart! Men just nu spelar jag inget.

Hårfärg? Blond

Kommentera

Publiceras ej