Älsklingarna där hemma

0kommentarer

Idag har jag sett barnen för första gången på 23 dagar. Via skype. Härligt, det värmer ett mammahjärta. De vill att jag kommer hem nu och att höra deras vädjan gör mig ännu mer berörd. Men nu har nedräkningen börjat på allvar. Bara 7 dagar kvar. Och då kommer mina älsklingar och hämtar mig på Arlanda. Fällde inga tårar när jag reste, det var jag för nervös för. Men när jag ser dom på Arlanda kommer nog tårarna att komma. Tänk vad man kan sakna och älska.

Fick massa buskort en dag. Så roligt att se att de tokat runt med kameran och pappa där hemma.
Ett kort är där Filippa ber att jag ska komma hem. Lite småfula miner, men vad gör väl det!!




Och här är ett seriöst. Vill så gärna hem och krama och gosa men make och ungar. Längtan är STOOOR!


Puss och Kram till mina älsklingar på 22:an!

Snart kommer mamma hem!

Kommentera

Publiceras ej