Dag 12: Min vardag

0kommentarer

Lite svårt att ta en bild på min vardag. Den har nämligen nyss avslutats och bytts ut mot en annan vardag.

En del vardagsting har ju naturligtvis inte bytts ut.

Men att ta ett foto på lorttvätt eller på smutsig disk lockade inte!

Så därför väljer jag att ta ett foto på den vardagen jag nu kan lägga bakom mig, jag kan vända ett nytt blad i mitt liv, ett helt oskrivet blad och starta ett nytt kapitel.

Det är med hopp på framtiden jag nu kliver över till mitt nya liv. Att plugga och ha småbarn är inget jag rekomenderar och kommer inte att plugga mer nu när barnen är små. Men helt främmande känns det inte att plugga något mer!


Här är en del av kurslitteraturen jag använt mig av genom åren. Har köpt en hel del, men försökt att låna så mycket som möjligt, trots detta har jag köpt facklitteratur för 10.975 kronor.

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite skönlitteratur, det är jag inte så bortskämd med!

NATTI!

Kommentera

Publiceras ej