ÄNTLIGEN!

1kommentarer

Ja då var den här!

Dagen med stort D!

Efter tre års kämpande, magkatarr, tårar, tandagnissel och diverse krämpor så har jag rott detta iland. Jag har klarat av att plugga mig framåt och ta mig igenom 180 högskolepoäng vilket innebär att idag tar jag min kandidatexamen. Kommer att tillbringa den med mina underbara klasskamrater med fika på dagen och mat på kvällen på tempel.

Imorgon, lördag, firar jag med familjen!

Så nu från och med idag kan jag titulera mig TANDHYGIENIST. När legitimationen kommer i juli/augusti är jag även en legitimerad tandhygienist!

Kan nog inte riktigt beskriva känslan, först lite avtrubbad, sen lite glädje och till sist oro! Hur kommer framtiden att se ut. Kommer jag att få jobb, kommer jag att fixa detta, kommer jag att bli en bra tandhygienist!?!?!

Frågorna hopar sig.

Känns nästan som när man tog studenten och skulle ut i "vuxenlivet".

ALLVARLIGT!

Slut på plugg-livet.

Få se vad psyket klarar av.

Men jag tycker ändå att låten här nedan beskriver en känsla jag har i kroppen!

JAG HAR LYCKATS, JAG ÄR STARK, JAG HAR TRON PÅ MIG SJÄLV!



1 kommentarer

Majvor Nilsson

10 Jun 2011 21:43

Jättegrattis från oss i Sillerö:))

Kommentera

Publiceras ej