Vansbro tjejsim

0kommentarer

ÄNTLIGEN!

Jag har segrat över min egen rädsla, rädslan för att bada i mörka vatten, simma bland gäddor och sjögräs. Jag har gjort något som jag ÄR stolt över.

Jag har simmat Vansbro tjejsim. Nu är en fjärdedel av tjejklassikern gjord :-D


Skitnervös och kaxig. Strax innan start.


Här går startskottet för vår grupp. Vita mössor.


Längst ut simmar jag. Naturligtvis har jag glömt att jag har simglasögonen med mig. De satt så bra på huvudet så!

Diplomet är beviset på att jag klarat simma 1000 meter motströms på tiden 29.15. Trodde nog att jag skulle få hålla på bortåt en timme. Men det var väl skräcken som drev mig framåt ;-P



Idag, ett dygn efter, är armar och insidan av benen något möra, lite ömma. Men det är värt allt slit.

Nästa Lidingöloppet!

Kommentera

Publiceras ej