Biljetten

0kommentarer

Nu har jag den äntligen i min hand.....BILJETTEN!........till Afrika. Tänk att det börjar närma sig. Endast 46 dagar kvar. Känns som om jag inte kommer att hinna med allt som skall göras innan. Har några teman som jag gärna vill ha inlämnade och färdiga innan jag drar iväg. Det skall packas, både privata saker och allt sponsringsmaterial. Blodprover skall lämnas och naturligtvis har jag även tagit på mig lite jobb på vårdcentralerna i Deje och Forshaga. Som om man inte hade tillräckligt att tänka på.

Men att få gå iväg och jobba är som medicin för mig. Släppa skolan för några timmar. Längtar så otroligt mycket tills man får ett vanligt fast jobb med lediga helger och kvällar.

Nu tror jag alla handlingar är klara för avresa. Pass, gula kortet och biljetterna. Skall bara växla lite pengar på Forex så jag kan betala mitt visum när jag kommer in i Afrika.


Kommentera

Publiceras ej