Många tankar

1kommentarer

Hur ska jag hinna...med studierna.

Förkyld så in i vassen...kan man snyta sig harmynt!?!?!

Hostar snart upp mina lungor...kan man hosta sig till framfall och spruckna revben!?!?!

Läkartid på fredag...hur ska jag orka vänta!?

Kan det vara något allvarligt........kan man få KOL fast man inte röker/rökt!?!?

Är det bara astman som inte har fått rätt medicin!?!?!

Jag kan inte gå ut när det är kallt och jag kan inte träna, då hostar jag tills jag nästan spyr!

Käkledens uppbyggnad..hur i hela friden ska jag kunna beskriva det kortfattat?

Ska gå på disputation på engelska...hur ska jag förstå något om Salmo trutta responses to woody debris!?!?

Ja frågorna hopar sig, tiden minskar drastiskt. Om 17 dagar så avreser jag från Sverige. Vill vara frisk då eller i alla fall medicinerad så att jag kan ha det drägligt. Tar två dygn att ta sig fram till Nkinga och sen vet man aldrig när man kommer åt internet, om det ens fungerar smidigt. Så innan det gäller det att ligga i så att man inte lämnar allt arbete till klasskompisarna i gruppen. Men orken tryter, får inte sova på nätterna på grund av denna dumma hosta. Hjärnan har stannat upp och vill inte riktigt starta......


Dags att gå och sova. Jagar alla timmar jag kan för att få ihop några timmars sömn!

God natt mina vänner!

1 kommentarer

Terese

15 Feb 2011 21:28

Usch det låter inget vidare, men det kan ju vara så att det är din astma som strular också nu när du är så förkyld. Tänker också på lunginflammation, tur att du ska till läkaren så du får kolla upp det för så här kan du ju inte ha det.



Du gör rätt i som tar vara på alla sovtimmar som finns! Hoppas du får sova bättre nu inatt.



Stora styrkekramar

Kommentera

Publiceras ej