Körigt värre

1kommentarer

Här är det full fart framåt. Skulle behöva en till växel att lägga in.

Ringt praktiken, skickat in förslag på handledningstider till handledaren, chattat med en klasskompis, kollat upp litteratur, skrivit ett arbete och skickat in, påbörjat ett nytt arbete, ppackat ner lite till i resväskan.

Ja jag vet. Nu tänker ni säkert: Har hon redan börjat  packa!?!!?

Ja tänk för att det har hon! Det känns inte som någon vanlig resa direkt. Man ska ha med sig så mycket annat som man inte tänker på. Batterier, pannlampor, ficklampa, handsprit, ytsprit, klinikkläder, munskydd, solskydd, myggmedel.

Jag har även preliminärbokat in ett 7-årskalas för Adam som han skall ha när jag kommit hem. Jag är ju borta på hans födelsedag. Men det ska jag kompensera innan jag åker.



25 dagar kvar till avfärd. :-D

1 kommentarer

Terese

07 Feb 2011 17:28

Ja det var verkligen full fart, men det blir väl så när det är sluttampen också. Inte alls långt kvar, så spännande!



Kommer du blogga eller något när du är där nere? Hoppas det, annars är det ju frånvarande så länge också vill man gärna veta hur det går och hur du mår :-D



Kram



Kram

Kommentera

Publiceras ej