Framsteg och bakslag

0kommentarer

Har pluggat tills ögonen blött. Både dag som kväll. Och äntligen så blev jag klar. Kände mig supernöjd. Nu kan jag rikta in mig på grupparbetet och ta Afrika med lugn. Skickar in arbetet i grupprummet och får se att jag har ett mail. Öppnar.....

och NEJ!!!!!!!!!!!!!!

Jag har kört på föregående kurs. Jag har kuggat. Jag har skitit i det blå skåpet. Hur kan det ske?

Ja jag vet att den kursen gav mig inget, jag tyckte att den var skittråkig och det var det seminariet Filippa hade magsjuka på. Så kan det gå.

Bara att göra om och göra rätt. Göra bättre.

Det tråkigaste av allt är att den nya hemtentan kommer ut den tredje mars. Dagen innan vi åker till Afrika. Skit också. Så jag vet vad jag skall ägna varje ledig stund till de två första veckorna i Afrika.

Kommentera

Publiceras ej