Måste ha retet gudarna...

0kommentarer

... måste gjort nå´t fel. För jag har bara regn hos mig.

Här öser regnet ner. Men det är väl lika bra det. Då kan dagen i lugn och ro ägnas åt att packa alla väskor och se till att man får med sig allt hem. Ladda alla telefoner, kameror och datorer innan avfärd.

Byta kort med varandra och säkerhetskopiera dessa ifall man blir av med något. Man vet aldrig.

När väskorna är packade kommer resten av dagen att ägnas åt att ligga och läsa bok, äta middag på restaurangen och sen sova så att morgondagen kommer fortare. I tankarna har jag redan lämnat landet, befinner mig i luften seglandes mot hemlandet. Hur bra och trevligt än denna resa har varit så säger jag bara: Borta bra men hemma bäst.

Nästa resa som jag gör utomlands då ska jag ha familjen med mig. Det är säkert. Både make och barn!!! 








Regniga hälsningar, den sista dagen, från Kipepeo baech!

Kommentera

Publiceras ej