Hur visste du det?

0kommentarer

Jag läste bok för Adam här på kvällen, pussade sedan godnatt och sa att jag går in i duschen. Jag skulle komma tillbaka och säga god natt en gång till när jag var färdig.

Duschar länge och varmt och bara njuter.

Kliver ut och torkar mig. Och där.....

....jäklar i min lilla låda.....

....där ser jag det! Någon har varit in i rummet när jag duschat. Smugit så att ingen hört, pillat runt och grejjat och fixat.

Jo, jag är helt säker. Japp 100%! Bortom allt tvivel.

Virar in mig i en handduk och går till Adam och frågar:
-Har du varit in i badrummet när jag har duschat?

-??Hur visste du det??

Ja, säg hur kunde jag veta.

För varje dag som förälder passerar inser jag mer och mer hur min mamma också kunde veta saker. Jag som var sååååå tyst och diskret.

Precis som min son.




Adam kan fortfarande inte förstå hur jag kunde veta.

Jo du min son, en mamma ser allt!

Även ritade gubbar i imman på badrumsspegeln :-D

Kommentera

Publiceras ej