Bra och dåligt!

1kommentarer

Datorn är stendöd. Inte tillstymmelse till liv. Tur att fina Lina kommer från Bengtsfors imorgon med "backuppen". Så det löser sig på bästa sätt ändå. Skönt att arbetet finns på två ställen.

Men på något sätt jämnade detta bakslag ut sig i och med att jag fick reda på att jag klarat av tentan till Odontologi IV. Nu är det bara två tentor som kan stoppa mig. Den kliniska och den skriftliga slutexaminationen. C-uppsatsen har ingen som helst betydelse för legitimationen så den tar jag mig igenom förr eller senare. Men legitimationen hänger på dessa tentor.

Den 2:a och 5:e maj kommer mitt öde att uppdagas. Den 2:a har jag min kliniska tenta och den skriftliga har samtliga i klassen den 5:e.

All den här stressen gör att finnar och munsår växer som ogräs i ansiktet. Ser inte riktigt klok ut. Men det mesta kan jag stå ut med just nu. Börjar verkligen se ljuset i tunneln och känner mig relativt redo att ge mig ut på arbetsmarknaden......om jag nu kommer att få något jobb.

Nu sova för att råplugga på C-uppsatsen imorgon när Lina dyker upp!

TJING!

1 kommentarer

Karin

20 Apr 2011 09:21

Grattis till tentan! Hoppas ni löser er igenom C-uppsatsen idag. Du kommer klara slutexaminationen fint, det hoppas jag att vi alla gör så vi tillsammans kan ta examen och äta middag på kvällen med ett stort leende och känna lycka allihopa. Ha en bra dag! Kram / Karin

Kommentera

Publiceras ej