Nkinga

1kommentarer

Ett steg närmare. Mot vad då?, tänker ni.

I våras anmälde jag mitt intresse för att åka till Nkinga i Tanzania, Afrika för att göra min C-uppsats där. Idag kom vår lärare och professor Anders Hugoson för att presentera en rektor från skolan i Nkinga, som var på besök. Då fick jag även veta att hittills är vi bara fyra som vill åka. Det finns bara två platser. Så än så länge finns det 50 % chans att jag får åka till Afrika. Men på måndag kommer intresseanmälan att tas upp i klassen en sista gång, få se efter det hur chanserna minskar.



Håller tummarna för att man verkligen får komma iväg! Skulle vara en så otroligt rolig erfarenhet och upplevelse. Men ändå tuff!

1 kommentarer

Mamma

03 Sep 2010 08:00

Håller mina tummar så hårt jag kan. :)

Kommentera

Publiceras ej