Tidigt eller sent

1kommentarer

Hur sent eller hur tidigt det än är, så finns det två saker jag alltid gör. Det är som en drog. Jag kollar Facebook och jag kollar bloggen. Lite sjukligt. Vet det, oftast, att varje morgon har det nästan ingenting hänt. Ändå hänger jag här.

Och är det morgon så finns det även en tredje sak som jag "drogar" och det är:



MITT MORGONKAFFE!

Blir människa när jag fått mig lite kaffe, om en stund skall mitt feta hår få sig en omgång i duschen. Efter det är jag redo att möta utmaningarna som denna dagen bjuder på.

TJING!

1 kommentarer

Terese

07 Oct 2010 09:07

Haha...samma här! Min psykolog frågade igår när jag mår som bäst och jag svarade: När jag vaknar på morgonen och får gå in på Facebook och min blogg och titta, sedan dricka morgonkaffet! Samma innan man ska gå och sova, då måste jag bara kolla FB och bloggen en sista gång. Ändå händer det inte värst mycket under de där timmarna på natten när man inte har varit in och kollat....snacka om att vara skadad! :-D

Kommentera

Publiceras ej