Bloggtorka

0kommentarer

Har sån torka i huvve! Tror jag blev helt slut efter projektplanen var färdigställd.

Imorgon gör jag min näst sista praktikdag för denna omgång. Har två patienter som jag skall undersöka. På lördag gör jag sista praktikdagen men inga egna patienter skall jag ha. Jag ska gå med en tandläkare hela dagen och lägga alla bedövningar som skall läggas. Har nämligen ett krav på mig att få ihop 24 bedövningar om jag ska kunna få ut min legitimation.

Idag har vi varit till stan och handlat vintervantar till barnen. Och ÄNTLIGEN införskaffade jag dessa löparbyxor som jag så länge skyllt på att jag inte hade. Nu finns ingen bortförklaring för att inte löpträna. Skall bara vänta några dagar till tills förkylnigen har lagt sig.

Har även målat badrumstaket på övervåningen vitt. Vill verkligen ha klart badrummet uppe nu. Sen skall väggarna också målas men har inte bestämt färg än. Funderar på grått eller gråblått. Måste vara ganska ljusa färger då vi inte har något fönster.

 

Kommentera

Publiceras ej