Badrum uppe

0kommentarer

Har nu målat taket helt färdigt. Nu skall hålet täckas där det gamla fönstret suttit, sedan skall väggarna målas.

 
En sådan vill jag ha. Med duschen i hörnet bakom. Pris 6000 kronor.

Har suttit och tittat på nätet efter en ny duschkabin upp. Vill ha en helt vanlig, simpel, enkel duschkabin. Men det finns knappt att få tag på. Bara en massa massageduschar med ångfunktion. En häftig dusch/bad/bastu kan jag tänka mig nere. 

En massagedusch kan man hitta för ca 8.000 och en vanlig kabin som passar måtten uppe kostar ungefär 5-6000. Känns som om det är lika bra att köpa en med massage. Men jag har inte ström draget till det.

Men när vi gör om badrummet nere så skulle jag kunna tänka mig något liknande detta:

Allt i ett. Dusch med takdusch och sidodusch, bubbelbad, ångbastu, radio, telefon, alarm, belysning och fjärrkontroll. Pris 26.000.

Vill ha, vill ha, vill ha! SNÄLLA tomten!

Kommentera

Publiceras ej