Trött så trött

2kommentarer

Idag är jag trött, overkligt trött. Tog mig knappt ur sängen imorse. Nu har jag jobbat halvdag och precis ätit mat. Tror jag drabbades av "Paltkoma". All renovering tar på krafterna och pressen att även prestera i skolan. Till min stora lycka fick jag VG på förra kursen. Härligt. En tröst när tröttheten slår till.

 Vill sova mera.

Nu är köket färdigmålat. Jag höll min tidsplan med flera dagar till godo. Det saknas bara en list vid dörren mellan köksdelen och mat delen. Listen får införskaffas en dag när vi har ärenden in till stan. Då ska jag även köpa omålade canvastavlor och ramar. Vad jag gör med dom ska ni få se sen.  Ska precis ut i garaget och måla mina tavelhyllor vita.

Sen tänkte jag brassa ner till färgaffären och fixa medel så att jag kan bona golven. Det gäller att passa på innan man ställer upp alla möbler igen!

2 kommentarer

Mamma

24 Nov 2010 18:26

Hur hôrk du?

Terese

24 Nov 2010 23:00

Grattis till VG! bra kämpat :-)

Kommentera

Publiceras ej