Pynt och tandhygienisten

1kommentarer

Bonade klart golvet imorse och började flytta in lite möbler. Hann dock inte så långt förän det var dags att hämta barnen på dagis och skola för en tur till stan och tandhygienisten. Allt gick superbra och som det skulle. Sen en tur till Ikea, barnen på leklandet och mamma ensam på Ikea. Ja inte ensam men utan barn. Härligt värre!

Jag storhandlade på Ikea. Två toaborstar och två badrumsmattor. Gick ut genom kassan 86 kronor fattigare. Sen obligatorisk mjukglass med barnen innan det blev färd hemåt. Stannade till vid lagerförsäljningen vid Ilanda för att se om det fanns några textilvaxdukar att ha nu till jul.

Och vet ni vad. I mina ögon sett var det den finaste vaxduk jag någonsin sett, passar perfekt in i mitt kök. Lyckan är total. 98 kronor blev summan där så idag har jag inte bränt speciellt mycket pengar.

Ska sätta mig och betala räkningarna nu. Det blir lite sämre med det. Där försvinner pengarna i en strid ström....


Adventsstaken färdig och den nya duken är på.

1 kommentarer

smyckestokig

26 Nov 2010 06:20

Fynda fina personliga julklappar hos mig ! säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera

Publiceras ej