En liten tripp

1kommentarer

Packar ner plånboken i väskan, laddar mobilen, packar barnens väskor till skola och dagis och lägger fram rena kläder och vinterkläder. För imorgon skall jag ut på en liten tripp med Elin.

Conny och Anita tar över rodret och barnen imorgonkväll innan Henrik behagar sig att anlända till "dockningsstationen". Själv ska jag ta en välförtjänt paus från pluggandet då jag idag avslutat två av kurserna som legat och släpat. De två nya som har startat tar jag mig an på torsdag med största koncentration.

Men innan det skall jag alltså ut och lätta på plånboken som är alltför tung......hmmm. (Bl.a. köpa de sista julklapparna)



Återkommer med information om trippen på torsdag.

TJING!

1 kommentarer

Terese

10 Nov 2010 10:03

Är det kanske en Ullaredtripp på gång? :-)



Hoppas ni får det trevligt i vilket fall som helst, men kör försiktigt om ni ska köra bil!

Kommentera

Publiceras ej