Bocka av, gå vidare

0kommentarer

Äntligen blev vårt PM godkänt och är insänt för sista gången det här året. Återupptar PM:et den 31:a januari 2011. Det låter bra! Men nu skall det göras en etikansökan på PM:et för att se om det är etiskt genomtänkt. Ingen får bli kränkt, tvingad eller avslöjad. Men även den ansökan är nu skriven och inskickad till handledare. När den väl är godkänd där så skall den skickas in till det Etiska rådet.

I tisdags hade jag mitt patientseminarium. Kändes helt ok och vet ni vad..... Jag blev GODKÄND. Skönt. Bocka av och lämna bokom sig. Det innebär nu att jag kan, så fort etiken är färdig, lämna de två gamla kurserna bakom mig.

Har nu även börjat att renovera köksdelen där vi sitter och äter. Har fått bort bården, hyvlat överlappningen, påbörjat spacklingen och håller på att måla taket. Tänkte bli färdig med taket i helgen. Sen när lönen kommer så tänkte jag införskaffa vävlim och ev. vävtapet. Min plan är att vara färdig med renoveringen till 1:a advent. Tror ni jag kan hålla min tidsplan? Det är ju över två veckor kvar........



Hihi! Optimist, javisst!

Kommentera

Publiceras ej