Mors dag

0kommentarer

Igår var det mors dag. Grattade Henriks mamma som bjöd på underbar middag. Borde varit tvärtom. Min mamma som bor allt för långt bort, fick en dikt skickad till sig och senare så pratades vi vid över telefonen.

Själv blev jag uppvaktad med ett par nya Fred Perry skor som jag önskat mig sååååå länge. Och i varje sko låg det 2500 kronor. Totalt 5000 kronor att göra vad jag vill med. Ibland blir man allt bra bortskämd. Jag har världens bäste make och barn.

Utöver detta fick jag en ledig lördagkväll när jag fick gå ner till Annika och ha en mysig tjejkväll. Och på söndag morgon fick jag sova fram till 12. Fatta hur underbart det var. Men jag var liiiiite trött efter lördagskvällens berusning av trevligt sällskap och goa drinkar!



Mina nya skor

Kommentera

Publiceras ej