Pling, plong!

0kommentarer

Satt här i godan ro för att plugga. Bockade av det som var färdigt och förberedde inför de nya kurserna som börjar till veckan.

PLING PLONG!

- Nämen tjenare, det var länge sedan, det måste var år sedan vi sågs senast!?! Jag har väntat på dig, stig in och känn dig som hemma. Absolut! Gör det du kom för, härja fritt som du vill. För vad jag än säger, tänker du väl inte lyssna? Nähä! Ja, det var väl det jag befarade. Men lägg benen på ryggen och dra så fort du är färdig. Och kom inte tillbaka på väldigt länge! Jag har faktiskt inte tid med sådant här TRAMS!

Satans kräksjuka!

Dagis ringde, fick åka och hämta barnen. Adam hade spytt. Nu ligger han nerbäddad på övervåningen och har "nedervåningsförbud"! Det var något nytt, va? Och Filippa har "övervåningsförbud". Elementen är avslagna på övervåningen och jag vädrar lite då och då. Få se om denne satans gäst kan tänka sig att lägga benen på ryggen utan att involvera någon mer i detta. Har inte tid, har seminarium på måndag och tisdag med obligatorisk närvaro.

De värsta gästerena vet alltid när det passar som sämst att dyka upp!

 Adam spyr, tittar på film, dricker cola, spyr, tittar på film, spyr, dricker vatten........

Kommentera

Publiceras ej