Helena i radio!

0kommentarer

Jag skulle på biblioteket en dag och lämna tillbaka böcker. Helt plötsligt dyker något ludet upp under näsan på mig! Vad heter du? Bor du här i Forshaga? Kan jag få ställa några frågor? Har du varit i kontakt med konsumentrådgivningen? Vad var det du behövde hjälp med? Hur gick det? Tyckte du att du fick någon hjälp? HJÄLP! Den där ludna saken ville inte ge sig. Så jag svarade på alla frågor, helt paralyserad.

Lämnade in böckerna och gick där ifrån.

Vad var det dom sagt?!?!?!? Var de från Radio Värmland?!?! Men gud vad svarade jag!?!?! Känner att jag får lite andnöd nu! Lugna ner dig, andas. Det begriper du väl att de inte tar med dig! Ta det lugnt!

Nä men hej! Var du med på radio i morse? En arbetskamrat som jag sprang på på badhuset.

Nä men det kan inte vara sant. Typiskt min tur. Tänk om man kunde vara tyst. Men jag får stå för det jag gjort och jag bjuder på mig själv:

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=2251709&BroadcastDate=&IsBlock=

Ca 1 minut in i inlägget.

Kommentera

Publiceras ej