Magsjuka till MAX

0kommentarer

Adam spydde söndag kväll, natten mellan måndag och tisdag samt onsdag morgon. Han spydde ner hela sin säng som jag skrev om tidigare. Nästa natt spydda han ner hela våran säng och på onsdagsmorgonen spydde han ner hallen och hallbyrån, där en låda stod öppen, full i raggsockor.

Onsdag kväll kom turen till Filippa, som spydder ner altan. Sen på kvällen och natten spydde hon ner sin säng. Nu har ingen spytt sedan 8 imorse så jag hopppas att det fortsätter så. Tvättmaskinen har gått non-stop sedan söndag kväll. Den borde vara lite lätt överhettad. Vilken otroligt, ovärderlig sak en tvättmaskin är, tänk att ha fått sprungit till bäcken för att banka allt detta rent. Jag är glad att jag lever nu, i en värld full av moderniteter.

Nä, nu har jag en tvätt att hänga och två barn att skrubba rena och några ytor att desinficera. Sen ska jag ta mig en välförtjänt kopp kaffe på altan.

Henrik är till Gävle och fyndar stora saker idag. Vad, får ni veta senare!


Hon är så pass pigg att hon orkar sitta och måla med fingerfärg. Vår "spyfia".

Kommentera

Publiceras ej