Ute faller snö

2kommentarer

i hemmet Nena rår
hon äter inget hö
men ljudet henne når.



Jag har blivit belönad med en award av min rara kusin Jessica som innebär att jag ska presentera mig på sju punkter. Så då säger jag som så:

1. Det jag tycker är bland det fulaste som finns här i världen så är det feta prydnadsänglar, speciellt i guld.

2. Jag är totalt politiskt ointresserad och avskyr politiker som pesten.

3. Jag har ett smeknamn som bara ett fåtal inom familjen kallar mig och det är Nena.

4. Jag är löjligt förtjust i skräckfilmer och kriminalromaner.
 Mord och blod skall det vara.

5. Jag håller aldrig fast vid någon artist som jag bara bedårar. Men just nu är det Melissa Horn och Katie Melua som jag lyssnar på.

6. Jag är inte lättirriterad och att reta upp mig tar väldigt lång tid. Kan ta flera år att bli ovän med mig. Men har du en gång blivit ovän med mig har du en ovän för livet. Jag är så förbaskat långsint.

7. Jag är gift och har två barn. En helt perfekt liten familj som bara är min!

Awarden den skickar jag vidare till underbara Terese.

Jag hade även sett ut Jessica men hon har redan fått den.

2 kommentarer

Mamma

19 Dec 2010 18:57

Har en liten synpunkt på nummer tre ang. smeknamn så har du ett till, vad sägs om Aoui.

Terese

19 Dec 2010 22:03

Tack söta du, ska försöka göra detta. Måste bara fundera på vad jag ska skriva :-D



När jag läser din "lista" så är vi ganska lika i mycket!



Kram på dig

Kommentera

Publiceras ej