Karlar och datorer...

1kommentarer

...förstår jag mig inte på!

Nu har min kära make installerat och ändrat i datorn. Om ni frågar mig så har han ändrat till världens oreda! Jag hittar inte mina dokument med alla skolarbeten.

Gubben är ute på "grabbkväll" (gubbkväll) så att ringa honom är nog ingen större idé. Hade tänkt sätta mig med lite skolarbete för att fördriva tiden. Men som skrivet! Jag hittar inte ett enda dokument.

HJÄLP! Tänk om allt försvunnit?

Vart finns det då?

*Irriterad

*Förtvivlad

*Trött

Dumma gubbe! ;-D

Jag tror jag lägger ner det hela och så ska jag växla några sanningens ord med honom imorgon!

Tror jag kryper ner under täcket och förkovrar mina kunskaper bland kändisars smutsiga skandaler. Jag har en Hänt Bild att studera!

NATTI!

1 kommentarer

Sara

29 Dec 2010 22:59

Ha ha ! Nu får du nog ta honom i örat!! Fina kort på bloggen och vilken fin `låtsas`gran ( visste inte om det var plast). Tack för senast. Kram sara

Kommentera

Publiceras ej