Dag 29 - Mina ambitioner

0kommentarer

Mina ambitioner just nu är att studera klart och försöka bli en bra tandhygienist som kan vara varsam och behandla människor så smärtfritt som möjligt. Bli ödmjuk och lyhörd. Tvätta bort "stämpeln" som tandhygienisterna har. Att de är hemska, hårdhänta och oförsiktiga!

Jag vill även klara av/orka uppfostra mina barn till varelser som andra människor kan tycka om. Uppfostra dom till varleser som kan verka normalt i samhället. Men även att vara så öppen att mina barn alltid skall känna att de kan komma och prata med mig oavsett vad som sker och händer. Jag vill vara mer än bara mamma. Jag vill vara "bästa" vän med mina barn, vill kunna prata öppet om allt. För vem skall de vända sig till om inte de kan vända sig till sina föräldrar.


Mina små skatter!

Kommentera

Publiceras ej