Dag 15 – Mina drömmar

0kommentarer


Mina drömmar

Det jag drömmer på natten! Det finns två ständigt återkommande drömmar när jag sover. Den ena är att jag faller. Jag faller alltid från bron som går över Västerdalälven hemma i Malung. Men precis innan jag slår i vattnet vaknar jag med ett ryck. Den andra drömmen jag drömmer är att jag är i fara, är jagad av något, vet inte vad. Jag försöker att springa/fly därifrån. Men hur jag än tar i och kämpar så springer jag bara i slow motion.

 

Går vi till mina drömmar i vaket tillstånd så vill jag först klara av vistelsen nere i Afrika. Sen klara mig igenom skolan den sista terminen och få ett fast jobb som jag trivs med. Trivs man på jobbet orkar man förmodligen jobba länge/mycket, tjäna pengar och unna sig saker. Vara frisk och att mina nära och kära är friska.

Kommentera

Publiceras ej