..... ... bandybur

1kommentarer

Jag är såååååå innerligt trött på min hemtenta. Förklara med egna ord hur du ser på dessa punkter nationellt och internationellt. OCH referera. Hur f-n kan referenser och egna ord gå ihop. Hur ska jag referera????? Till mig själv!?!?!

Hela livet har man lärt sig att ett plus ett är två men på universitetsnivå är det ETT!?!?! Att gå i skola det är att flumma sig fram. Ibörjan var allt konkret. Man satt med byggklotsar framför sig på matten, man hade grodyngel i burk i fönstret. Sen blev man äldre och allt blev mindre konkret. Men fick läsa sig till allt. Man skulle kunna matte i huvudet. Sen när man kommer på universitetsnivå så är allt en enda flytande massa som inte går att strukturera, som vatten i rymden......

Ju mer utbildning man drar på sig ju flummigare blir man i tänket. Vid det här laget kan jag förstå varför proferssorer ser så galna ut...

1 kommentarer

Hära

04 Dec 2010 11:03

Jag håller allt med dig kusin. Man känner sig helknäpp tillslut.. Vad hände egentligen med sunt bondförnuft?

Kommentera

Publiceras ej