4:e advent

0kommentarer

Idag har jag och Elin gått en promenade i det oplogade Forshaga. Slirigt och jobbigt. Men uppfriskande och skönt efteråt.

Jag har städat hela nedervåningen och bäddat rent i alla sängar och håller nu på att tvätta upp all tvätt som uppstod från ingenstans idag. Till middag idag lagade jag rotmos och köttkorv vilket inte var så genomtänkt eftersom mitt hus nu är rent och städat men luktar skit!

 

Idag är det 4:e advet och sista ljuset är tänt. Fem dagar kvar till julafton. Längtar så mycket. Båda barnen är nu nyduschade och sitter uppflugna i soffan och myser med Wii-spel. Eventuellt kommer jag och barnen åka upp till Malung dagen innan Henrik då han jobbar. Vi har tänkt ta bussen då. Vi får se hur det blir. Barnen verkar väldigt sugna på det i alla fall. De tjatar om att få åka buss varje gång de ser en buss inne i stan.

Iförrgår tappade äntligen Adam den framtanden som hängt så lös och stört honom. Överlycklig är han för att tandfen kom även denna gången. Hon är inte så dum den där tandfen.

Kommentera

Publiceras ej