Modell för en dag

1kommentarer

Gårdagen spenderade jag och Annika i Karlstad för att bli sminkade och fotograferade. Vi var där mellan ett och sex. Inget bra flyt om ni frågar mig. Var iväg och gjorde samma sak i Göteborg för ca ett år sedan, där var det betydligt bättre flyt och service.

Men detta reslterade i några kort ändå. Tänkte inte köpa något men så är det. Alltid vill man ha med sig något kort hem. Här kommer några av korten.







Annika och jag tog några kort gemensamt.


Det är lite konstigt att stå framför kameran och spexa när andra står och tittar på. Men det blev relativt bra ändå i slutändan. Nu blir det att fortsätta med storstädningen, för att bli klar så att jag kan börja plugga imorgon. För imorgon så börjar första dagen på det sista året i skolan. Känner mig inte speciellt redo och motiverad, men det infinner sig nog snart!

1 kommentarer

Mamma

30 Aug 2010 19:04

Tycker korten var jättefina./Kram

Kommentera

Publiceras ej