Köket ÄR klart

1kommentarer

Lyckades att hitta några bilder på hur köket såg ut innan renoveringen.


Brunt kakel, orange tapet och "ekluckor"


Det enda nya är väl elementet som redan sitter på plats.

Men nu har förvandlingen skett!

Nytt, mindre fönster, målat kakel, målat luckor och stommar. Nya handtag och nytt på väggarna. Målat furutaket vitt. Resultatet är jag supernöjd med. Som jag skrev tidigare så är det bara golvet som inte passar in. Men det får bli en senare fråga. För nu fortsätter renoveringen ut i matrummet med samma färger som inne i köket. Sen får jag se om studiebidraget räcker till golv!?!?!

Här kommer bilderna:










Nu är det bara målningen kvar runt fönstret.

Jag ÄLSKAR mitt "nya" kök!

1 kommentarer

Mamma

29 Aug 2010 08:31

Köket blev verkligen fint, ett helt annat kök.

Kommentera

Publiceras ej