Tandhygienisten

0kommentarer

Ett årligt besök till tandhygienisten för trollena......ja inte tandtrollen utan mina troll! Adam och Filippa tyckte att det var kul och spännande att gå till "tandläkaren" (dom kan inte lära sig tandhygienist. Jag utbildar mig till något som mina barn inta fattar att finns)

Väl hos "tandläkaren" (tandhygienisten) var det tusen frågor, trycka på alla knappar, spola vatten, köra behandlingsstolen, spotta, kräla på golvet och prata, prata, prata!!!!! Stackars tandhygienist, fick inte en syl i vädret, för "svar" väntade Adam och Filippa inte på. Frågorna bara haglade.......

Fina tänder var svaret, syns igen om ett år.......undrar just om hon hann se tänderna som munnarna glappade på trollen.

Kan tänka mig att tandhygienisten lade sig själv i stolen, fällde den bakåt och bara blundade en liten stund efter att vi lämnat rummet........det hade JAG gjort!

Trollet Filippa i stolen!

Trollet Adam i stolen!

Kommentera

Publiceras ej