Sluta äta dina vita godisar......

0kommentarer

Idag när vi var i stan så sprang Adam ut bakom en bil. Rädd och upprörd skällde jag på honom, ledsen blev han, pojken. Väl i bilen så förklarade jag att jag blev rädd för att jag inte vill att mina barn ska dö. Jag älskar dom och vill att dom ska stanna hos mig och inte åka upp till himlen. Därför måste man vara försiktig när man är runt/vid bilar. Det var tyst ett tag i bilen sen sa Adam:
-Men kan du inte köpa nya barn då?
Nä, sa jag. Det kan man inte. Barn går inte att köpa. Men man kan få nya barn men det vill jag inte. Jag vill ha min Adam och Filippa!!!!
-Jaha säger Adam. Jag vill inte till himlen, men om du vill ha nya barn så måste du sluta att äta dina vita godisar (p-piller) som du har i badrummet.............
Tänk vad de snappar upp. Jag har sagt det en enda gång för evigheter sedan. Att jag äter dessa för att inte få fler barn. Men det satt!!!!!!

Min goa dräng!

Kommentera

Publiceras ej